W systemie istnieją trzy proste sposoby przekazania faktur kosztowych w formie elektronicznej:


1. Korzystając z aplikacji mobilnej GOksięgowość - zdjęcia faktur + udostępnij księgowej (dla posiadaczy telefonów na systemie Android oraz IOS);

2. Wysyłając je na uprzednio zdefiniowany adres e-mail;

3. Wgrywając ręcznie skany do systemu.



1. Jak korzystać z aplikacji mobilnej

 

  1. Należy pobrać aplikację mobilną ze sklepu Google Play na telefonie typu Android lub ze sklepu App Store na telefonie typu IOS;
  2. Po zalogowaniu na konto przejść do zakładki Ustawienia/Aplikacja mobilna i kliknąć Wygeneruj. Pojawi się wówczas QR kod do połączenia z aplikacją mobilną - będzie aktywny jedynie podczas połączenia z Internetem. 



     
  3. Włączyć aplikację mobilnąwybrać opcję Skanuj QR code. Po skierowaniu telefonu na kod, aplikacja uwierzytelni poprawne zalogowanie i poprosi o ustawienie czterocyfrowego PIN-u, który należy potwierdzić lub skorzystać z opcji skanera linii papilarnych.
  4. Aby dodać dokument kosztowy należy wybrać opcję Dodaj wydatek, zrobić zdjęcie faktury i kliknąć Zapisz w celu automatycznej wysyłki dokumentu do systemu. Potwierdzenie wgrania zdjęcia zostanie przesłane na adres e-mail. Weryfikacji przesłanych dokumentów można dokonać w zakładce Koszty lub eSegregator.

 

 

2. Wysyłanie faktur na zdefiniowany adres e-mail


Po zalogowaniu do systemu należy przejść do zakładki Ustawienia/E-mail do przesyłania skanów, skopiować wygenerowany e-mail, aby na ten adres przekazywać wszystkie faktury w formacie pdf.



 

3. Ręczne wgranie faktur do systemu księgowego

Po zalogowaniu do systemu należy przejść do zakładki eSegregator i z prawej strony ekranu kliknąć Wgraj dokumenty.


Następnie wgrać pojedynczy dokument lub dokument zbiorczy PDF z dysku komputera. Maksymalny rozmiar pliku: 15MB (dokument pojedynczy) i 100MB (dokument zbiorczy). Akceptowane rozszerzenia plików: PDF, JPG, PNG.